ישיבת מזכירות ברוח המעגלים

 

ב 28.3 התקיימה ישיבה משותפת לצוות המעגלים ולועד ההנהלה (ועד ההנהלה = המזכירות המשותפת לחברי הקיבוץ וחברי ההרחבה).  הפגישה היתה מעניינת, חיובית, מלמדת ומקרבת.

יזמנו את הפגישה לכמה מטרות: להביא לועד ההנהלה את "דבר המעגלים", את עצם קיומם ואת הרוח הנושבת בהם, ליצור חיבור ראשוני עם ועד ההנהלה, ולאפשר לחברי הועד להתנסות בדיון בשפת המעגלים.

בפגישה הצגנו את צורת הדיון במעגלים, המבוססת על שאלות פתוחות, שמאפשרות לכל אחד לדבר ולכל אחד להקשיב… כל המשתתפים השיבו באופן אישי על השאלה הראשונה שהצגנו: "מדוע אני פעיל בגניגר, מה מניע אותי לקחת אחריות, לפעול ולהשפיע?"

לאחר מכן, הצגנו את התהליך שהוביל ליצירת מעגלי השיח בגניגר, את הנושאים שעלו במעגלים השונים ואת המקום שהמעגלים נמצאים בו היום (מעגלי העשייה השונים). הרחבנו על הנקודות המרכזיות שעלו מהציבור במפגשים עד כה: ההתלהבות מסוג השיח במעגל וההזדמנות למפגש והיכרות, הרצון להיות מעורבים ולהשפיע על החיים בגניגר והרצון לפעול במשותף.

סיימנו, כנהוג במעגלים, בשאלה שמכוונת לעשייה – כל משתתף הציע כיצד לדעתו ניתן להמשיך את שיתוף הפעולה בין המעגלים לועד ההנהלה.  כולם הביעו שמחה וציפיה להמשך שיתוף פעולה ואנו בטוחים שכולנו נהנה מפירות התהליך של העמקת החיבור שנוצר.  מעגל מעורבות ישמח מאוד לפניות עם כל מחשבה, הצעה, או רצון לתרום לתהליך זה.

כתיבת תגובה